opleiding customer experience en customer journey
Maak klantbeleving meetbaar én inzichtelijk
Het is voor iedere organisatie belangrijk om eigen medewerkers op te leiden. Om zo de inzichten in customer journey management en customer experience in eigen huis te hebben. En op eigen krachten impact te realiseren.
Excap kan een opleidingsprogramma samenstellen waarbij medewerkers van jouw organisatie worden getraind in het werken met alle relevante methodiek. Zij ontvangen hierbij informatie over:
Gedurende onze opleiding leren medewerkers hoe zij de afdeling exact kunnen vertellen waar ze het budget het beste in kunnen investeren om de klanttevredenheid te verhogen. En hoeveel kostenreductie er mogelijk is, door vanuit de klant naar je eigen dienstverlening te kijken. Misschien dat er voor klant en organisatie juist wel ongewenste contacten voorkomen.
Kort samengevat: Jouw medewerkers leren customer experience keihard meetbaar te maken in zowel klanttevredenheid als kosten.
Aan het eind van deze opleiding ben je in staat om customer experience in je organisatie in een korte tijd met meetbaar succes te implementeren.
Locatie: In overleg
Instroom: In overleg
Duur: Vanaf 1 dagdeeel. Tot maximaal meerdere dagen.
Niveau: Voor zowel customer journey experts als afdelingen die net zijn gestart met het in kaart brengen van customer experience.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons