Employee Experience & Customer Experience tijdens het MIE 2019

21 januari 2019

Employee Experience & Customer Experience tijdens het MIE 2019

In 2015 brachten, Arjen en Daan Noordeloos (Transavia) de MIE award mee naar huis met hun winnende case: The Never Ending Journey van Transavia. In 2018 was het weer raak: Ewald en Daphne Laeijendecker (Sanquin) namen aanwezigen mee op de reis van een bloeddonor.

Excap & het MIE, het is een gouden combinatie. Of in ieder geval, één met een gouden randje. Hét event op het gebied van marketing, insights, onderzoek en customer journey draagt dit jaar het thema: All About Insights. Vorig jaar werd de ‘Best of MIE’ award voor de tweede keer mee naar huis genomen, toen door Ewald Lausberg en Daphne Laeijendecker die beschreven hoe de Donor Journey bij Sanquin werd geoptimaliseerd. Dit jaar deelde Arjen van Hijum op 6 februari het podium met Peter Olthoff (Holland Casino) en Jeff Mulder (Insinto). In de Jaarbeurs te Utrecht lieten zij zien hoe bij Holland Casino gastbeleving werd gekoppeld aan medewerkersbeleving op basis van miljoenen datapunten. Kwalitatieve insights in de klantreis en kwantitatieve analyses van deze datapunten hebben geleid tot een statistische analyse waarin kansberekening is omgezet in keiharde feiten. Feiten die Holland Casino hebben geholpen om concreet te sturen op zowel CX als EX. Een volle zaal deelnemers ging geïnspireerd huiswaarts. Niet aanwezig kunnen zijn op 6 februari? Niet getreurd, op onze eventpagina kun je nog veel meer events bekijken die op de planning staan.