Excap geeft workshop op grootste studenten Marketing congres

29 maart 2011

Excap geeft workshop

Dinsdag 29 maart heeft excap een workshop verzorgd op het 22ste congres van de Marketing associatie Rijksuniversiteit Groningen (MARUG). Marketingprofessionals in spe hebben zich succesvol vastgebeten in een case die hen uitdaagde de wereld van marktonderzoek en klantbeleving in 2020 te beschrijven. Na een fantastische sessie van presentaties, waarbij de studenten hun uitwerkingen presenteerden, werd de award 'Mystery Guest Marketeer of the Year' uitgereikt door Arjen van Hijum en Marnix van Loenen, die namens excap aanwezig waren. De winnaars onderscheidden zich met een creatieve visie, boeiende presentatie en interessante, uitvoerbare, ideeën.

Studenttalent erkend: excap geeft workshop op grootste studenten Marketing congres

Met de samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen streeft excap ernaar marketing- en onderzoekstalent aan zich te binden en startende professionals een kans te bieden in een uitdagende functie, in de vorm van een afstudeerplaats of baan.