Hoe tevreden zijn de klanten van excap?

6 maart 2012

Hoe tevreden zijn de klanten van excap?

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor excap erg belangrijk. Reeds vele jaren ondersteunt excap bedrijven bij het meten en verbeteren van klantcontact en...

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor excap erg belangrijk. Reeds vele jaren ondersteunt excap bedrijven bij het meten en verbeteren van klantcontact en klanttevredenheid. Aan de andere kant geldt ook: hoe tevreden zijn onze klanten over ons? Om die reden heeft excap eind 2011 in de vorm van een online klanttevredenheidsonderzoek terugkoppeling gevraagd aan haar eigen klanten.

De respondenten gaven excap gemiddeld een 7,8 en de NPS bedraagt maar liefst 29%. De belangrijkste punten waarop excap zich volgens de respondenten onderscheidt zijn: persoonlijke aandacht, enthousiasme en flexibiliteit. Daarnaast is er een viertal verbeterpunten geformuleerd op basis van de resultaten, waarop excap zich de komende tijd zal richten om de dienstverlening nog meer te laten aansluiten bij de wensen van de klanten.

Excap is continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening en klanttevredenheid. Dankzij dit onderzoek hebben wij helder inzicht gekregen in wat de klant vindt van de aanpak, werkwijze en visie van excap. Bij deze wil excap dan ook nogmaals iedereen die heeft deelgenomen aan het onderzoek hartelijk bedanken.