Masterclass Customer Experience Management

8 augustus 2015

Masterclass Customer Experience Management

Excap organiseert voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en of customer journey een masterclass customer experience management.

Tijdens deze masterclass krijg je inzicht in het gedrag van de klant tijdens de klantreis, tonen we concrete praktijkvoorbeelden omtrent Customer Experience en leer je de ExperienceCapture methodiek toe te passen in de praktijk. De ExperienceCapture methodiek is een door excap ontwikkelde methode waarbij je de emoties van je eigen klanten tijdens de gehele customer journey in kaart brengt en leert hoe daarop bij te sturen.

De dag is bedoeld voor mensen die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van de customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen sparren met anderen, hun netwerk willen verdiepen en dit allemaal willen doen op een zeer inspirerende locatie!

Benieuwd wanneer er weer een masterclass is? Kijk dan snel op onze eventpagina of schrijf je alvast in voor een uitnodiging.