Masterclass Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping Masterclass: meer inspiratie, meer interactie!

Het coronavirus heeft grote impact gehad op de customer journeys zoals we ze kenden. Van de ene op de andere dag zijn customer journeys, touchpoints, processen en nog vele zaken veranderd. Dit dwingt ons allemaal om nog meer te focussen op wat klanten écht belangrijk vinden! Nu er ongetwijfeld al flink wat stappen zijn gezet om de Customer Journey voor de klant aan te passen is het tijd om dit in kaart te brengen, te evalueren en te optimaliseren.

Regelmatig organiseert excap masterclasses over Customer Journey Mapping. Excap heeft haar ‘reeds bewezen’ masterclass, gemiddeld beoordeeld met een 8,6, in een nieuw jasje gestoken. Kleinschaliger en daardoor meer interactie met andere deelnemers. 

Wat mag je verwachten?
Tijdens de masterclass van excap krijg je inzicht in de klantreis vanuit het perspectief van de klant, tonen we concrete praktijkvoorbeelden omtrent Customer Experience en leer je de ExperienceCapture methodiek toe te passen in de praktijk. De ExperienceCapture methodiek is een door excap ontwikkelde methode waarbij je de emoties van je eigen klanten tijdens de gehele customer journey in kaart brengt en leert hoe daarop bij te sturen.

Het programma ziet er als volgt uit (dagdeel):

  • Inloop
  • Opening door excap
  • Inspiratie
  • Pauze
  • Workshop excap 
  • Lunch

Kosten voor het event bedragen € 299,- (kosten zijn inclusief lunch).

Deelnemers aan het woord

''Goede combinatie van inspiratie en hands-on aan de slag gaan, zodat je met tastbare ideeën de workshop verlaat.'' Iris Rabenberg Customer Excellence Specialist bij de Bijenkorf. 

''Een hele fijne masterclass! Door de leuke voorbeelden en praktische insteek super leerzaam! Je gaat aan het einde van de dag met concrete verbeterpunten naar huis." Annemarie Wolbers Communicatieadviseur bij de Rabobank.

Voor wie is dit interessant?
Voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en/of customer journey van hun klanten die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van de customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen sparren met andere professionals en dit willen doen op een inspirerende locatie.

Wil jij een uitnodiging ontvangen voor de eerst volgende masterclass? Geef dat dan hier aan.