MIE 2015: Kennisdeling customer experience & customer journey excap

1 januari 2015

MIE 2015

Daan Noordeloos en Arjen van Hijum namen je tijdens het MIE 2015 op 4 februari (vanaf 15:00 uur) mee op reis, een zoektocht naar de passenger experience die écht indruk maakte op klanten. Inclusief leuke en leerzame voorbeelden van het meten van de current experience tijdens ieder touch point. Inclusief dashboards en infographics natuurlijk.

Op 4 en 5 februari werd het Marketing & Insights Event 2015 gehouden. Wederom is gekozen voor het Media Plaza! Ook dit jaar was excap aanwezig op de MIE als spreker. Waar we eerder spraken over het ontwerpen van de klantreis bij UPC, lichtten we ditmaal samen met transavia.com de zoektocht naar de beste passenger experience toe. Daan Noordeloos en Arjen van Hijum namen je tijdens het MIE 2015 op 4 februari (vanaf 15:00 uur) mee op reis, een zoektocht naar de passenger experience die écht indruk maakte op klanten. Inclusief leuke en leerzame voorbeelden van het meten van de current experience tijdens ieder touch point. Inclusief dashboards en infographics natuurlijk.