American Express enquête geeft belang van mystery shopping aan
1 augustus 2011
De resultaten van een enquête van American Express, die op 3 mei naar buiten zijn gebracht, geven duidelijk de meerwaarde van mystery shopping en het effect van een goede klantenservice aan.
De American Express® Global Customer Service Barometer toont aan dat een grote meerderheid van de consumenten bereid is aanzienlijk meer te besteden bij bedrijven die een goede klantenservice bieden. Het onderzoek stelt verder dat investeringen in de klantenservice kunnen leiden tot een aanzienlijke Return-On-Investment (ROI). De leden van de Mystery Shopping Providers Association (MSPA) zijn positief over het onderzoek, omdat het bewijs levert voor de positieve Return-On-Investment (ROI) van mystery shopping. Enkele opvallende uitkomsten van de studie, die plaatsvond in 10 landen, zijn:
Deze uitkomsten zeggen veel over het belang van investeren in de klantenservice. Mystery shopping helpt uw bedrijf met het leveren van deze goede klantenservice. Het mooiste hieraan is dat het zichzelf terugverdient!
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons