Webinar: Het optimaliseren van de customer journey
25 maart 2021
Bij excap ondersteunen we diverse organisaties bij het optimaliseren van de klantbeleving. Customer journey mapping is een belangrijke eerste stap voor het verbeteren van klantervaringen. Het stelt organisaties in staat om de klantreis te optimaliseren vanuit klantperspectief. En tevens te komen tot verbeteracties om de gewenste beleving te realiseren. Meer weten? Lees hier verder!
Onze customer journey methodiek – ExperienceCapture© – onderscheidt zich door de daadwerkelijke focus op klantervaringen. Tijdens het webinar op 25 maart staat deze methodiek centraal en kan je ontdekken of dit ook jouw organisatie zou kunnen helpen!
Excap organiseert op 25 maart een webinar van 30 minuten en legt uit hoe customer journey mapping je helpt bij het realiseren van een experience die past bij jouw organisatie. Tijdens dit webinar staan we stil bij de belangrijkste aspecten die bepalend zijn voor het realiseren van een geweldige klantervaring en welke stappen je moet doorlopen om tot een gewenste situatie te komen.
Of je nu aan de start staat van CX onderzoek of de methodiek al geruime tijd inzet: we geven de juiste handvatten om blijvende verbetering te realiseren op het gebied van klantbeleving en op deze manier grip te krijgen op de tevredenheid van jouw klanten.
Onze customer journey experts Michiel van Bruxvoort en Dylan Wienke (beide Business Consultant bij excap) inspireren je graag met voorbeelden uit de praktijk en geven je handvatten om de volgende stap te zetten richting het bieden van een geweldige klantbeleving.
Meld je aan via onderstaande formulier voor het webinar! Het webinar start om 09:30 uur en je ontvangt een dag van te voren de link voor deelname. Kun je er niet bij zijn? Geef dan in het formulier aan dat je graag de opname van het webinar wilt ontvangen.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons