Webinar Customer Journey: From insight to impact

29 juni 2021

Aan data geen gebrek, aan plannen geen tekort, maar nog altijd zijn veel bedrijven op zoek naar ‘triggers’ om inzichten écht om te zetten in actie. Herkenbaar? Lees dan snel verder en geef je op voor dit webinar.

Zet de volgende stap in customer journey management

Je bent al actief bezig met het verbeteren van je klantbeleving, maar hoe breng je vervolgens je organisatie in beweging en hoe meet je de impact van je acties?

Op 29 juni om 09.30 uur staan de termen Insight en Activate centraal en ontdek je hoe je je klantbeleving naar het volgende niveau tilt. In 45 minuten leggen we uit hoe je vanuit inzichten toe werkt naar activatie. Onze voorbeelden worden geïllustreerd door persoonlijke anekdotes uit onze dagelijkse praktijk, theorie en bewezen cases.

Voor wie is dit webinar geschikt?

Het webinar is geschikt voor iedereen die werkzaam is op het gebied van klantbeleving en de volgende stap wil zetten op het gebied van customer journey managment.

Daarbij maakt het niet uit of je jaren ervaring hebt, of je eerste stappen zet binnen je afdeling. Het webinar is onder meer geschikt voor:

  • Customer Experience managers en medewerkers
  • Marketingmanagers en -medewerkers
  • Beleidsmakers en -medewerkers
  • Ondernemers
  • En meer

Wat wordt er besproken tijdens het webinar?

  • Hoe je medewerkers en collega's betrekt bij je customer journey beleid
  • Hoe je het succes en de voortgang van klantbeleving kunt monitoren
  • Hoe je een afdeling faciliteert, coacht en inspireert
  • Succesvolle klantbeleving-voorbeelden, van onder meer Landal GreenParks, Sanquin en Coolblue

Wie zijn de sprekers?

Onze experts Michiel van Bruxvoort en Dylan Wienke (business consultants) vormen binnen excap de schakel tussen inzicht en activatie. Zij brengen organisaties in beweging door medewerkers te activeren om met customer- en employee vraagstukken aan de slag te gaan.

Hoe ziet het programma eruit?

  1. De link tussen inzicht, activatie en impact
  2. Randvoorwaarden voor succesvolle inbedding van een customer journey beleid
  3. Hoe je grote uitdagingen haalbaar en klein maakt
  4. Het belang van het meten en monitoren van klantbeleving
  5. Tips om je afdeling écht in beweging te laten komen

Meld je gratis aan!

Meld je aan via onderstaande formulier. Het webinar start om 09.30 uur en je ontvangt een dag van te voren de link voor deelname. Kun je er niet bij zijn maar ben je toch benieuwd? Geef dan in het formulier aan dat je graag de opname van het webinar wilt ontvangen.

 

 

Meld je aan voor het webinar: From insight to impact

Vul hieronder je gegevens in.




Alvast veel plezier bij het event!

De gegevens die je hebt ingevuld zullen wij enkel en alleen gebruiken om je, net als onze andere relaties, te informeren over onze relevante inzichten, nuttige oplossingen en inspirerende events. Vanzelfsprekend bestaat er altijd een optie om je hiervoor af te melden.