mystery shopping
Gekoppeld aan de customer journey
Wil je écht weten hoe consumenten jouw organisatie ervaren? Mystery shopping laat zien hoe echte klanten jouw organisatie ervaren. Excap is al 16 jaar marktleider op het gebied van mystery shopping, mystery calling en meer.
Zijn je medewerkers enthousiast? Gaan ze servicegericht en verkoopgericht te werk? Met de onderzoekresultaten van mystery shopping kun je direct aan de slag met het verbeteren van jouw (online) customer journey. Hoe klanten deze reis beleven is afhankelijk van vele factoren. Want hoe eenvoudig het klinkt, zo lastig blijkt het in
de praktijk om te achterhalen hoe een klant zijn of haar reis daadwerkelijk ervaart en welke momenten invloed hebben op de ervaring. Online mystery shopping is een bewezen effectieve methodiek hiervoor.
Excap staat voor kwaliteit en heeft jarenlange deskundige ervaring met mystery shopping. Onze gedreven medewerkers stellen samen met jouw organisatie het onderzoeksdoel vast en vertalen dit naar een concrete onderzoeksvraag. Excap onderscheidt zich door een wetenschappelijk bewezen aanpak én een heldere rapportage van de resultaten waarmee de beleving van jouw klanten geoptimaliseerd kan worden.
Onze Research Consultants bepalen samen met jou de speerpunten van mystery shopping onderzoek. Welke insteek past bij jouw organisatie en aan welke concrete inzichten heb je behoefte? Focuspunten bij mystery shopping zijn:
De resultaten van het mystery shopping onderzoek worden altijd vertaald naar een heldere rapportage. Excap draagt als full-service bureau zorg voor het omzetten van de bevindingen naar blijvende verbeteringen. We verzorgen bijvoorbeeld regelmatig presentaties en workshops voor onze klanten, om medewerkers te helpen bij de vertaling van de onderzoeksresultaten naar de winkelvloer.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons