inzicht vanuit onderzoek

Excap biedt full service onderzoek en consultancy aan op het gebied van klantbeleving en medewerkersbeleving

neem contact op

onderzoek

Klantenonderzoek


Wat is customer experience zonder kennis. Om klanten daadwerkelijk te doorgronden, is datagedreven onderzoek onmisbaar. Als customer experience manager of marketeer wil je de juiste inzichten, om echt impact te kunnen maken binnen jouw organisatie. Cijfers tonen aan, dat organisaties die investeren in hun customer experience, een gemiddelde omzetgroei van meer dan 10% bereiken in het daaropvolgende jaar.

 

Medewerkersonderzoek


Beleving van de medewerkers - ofwel de employee experience - gaat verder dan alleen het meten van betrokkenheid. Als manager, afdelingshoofd of HR-directeur wil je weten hoe medewerkers duurzaam gelukkig zijn te maken. Dat betekent dat er onderzoek wordt verricht onder jouw eigen medewerkers met behulp van wetenschappelijk onderbouwde interviews en enquêtes. Excap is uniek in haar focus op de emotie van medewerkers. Dankzij deze onderbouwde data is het als organisatie mogelijk om écht verbeteringen te realiseren op het gebied van duurzame inzetbaarheid van medewerkers en het reduceren van verloop en verzuim.

 

advies op maat

u kunt altijd een afspraak maken om vrijblijvend te sparren met onze consultants.

consultancy