Claim je vrijkaart:
Masterclass Customer Journey Optimalisatie
Een uitzonderlijke CX én UX
Excap en theFactor.e presenteren samen een exclusieve masterclass voor professionals. Tijdens dit unieke evenement werk je samen met ons aan een uitzonderlijke User Experience (UX) én Customer Experience (CX).
Ontdek hoe je online gebruikerservaringen kunt verbeteren, klantinteracties optimaliseert én de betrokkenheid van medewerkers kunt vergroten.
Als deelnemer ga je zelf aan de slag en verbeter je jouw customer journey via:
-
UX: User Experience kun je verbeteren door de klantervaring van digitale 'touchpoints' te analyseren. Oftewel: de interacties van gebruikers met digitale interfaces. Het doel is een naadloze ervaring te bieden, waarbij onderzoeksmethodes zoals usability testing en user-centered design worden ingezet.
-
CX: Customer Experience omvat alle interacties tussen klant en merk, van eerste contact tot after-sales. Door analyses, klantpersona’s, journey mapping en feedback loops kunnen we de belangrijkstee touchpoints in de klantreis verbeteren.
Waarom deelnemen?
Deze interactieve masterclass wordt georganiseerd door excap en theFactor.e. Twee organisaties die elkaar versterken: samen combineren we kennis over de volledige digitale klantreis.
Tijdens de masterclass bieden we je de kans om aan je eigen customer journey te werken. Dit betekent dat je niet alleen wat opsteekt, maar de nieuwe kennis ook direct toepast op jouw organisatie.
Voor wie is deze masterclass?
Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die zijn klantreis wil verbeteren, zoals:
-
CX Managers;
-
Product Owners;
-
Marketing Managers;
-
Managers Digitale Kanalen;
-
Business Owners;
- UX Managers;
- Research Managers;
- En meer!
Wat kun je verwachten?
- De laatste trends op het gebied van CX en UX
- Inspirerende case-voorbeelden
- Ontmoet andere experts
- Een interactieve masterclass boordevol tips and tricks
Tijdens deze masterclass creëer je samen met ons de optimale customer journey voor jouw organisatie op basis van UX en CX.
Het doel is om de zaal te verlaten met alle elementen die essentieel zijn om je bedrijfsdoelen te bereiken en te overtreffen. Mis deze kans niet en leer hoe je een customer journey ontwikkelt die de klant echt centraal stelt.
Agenda
-
Datum: 26 november
-
Locatie: Werkspoorkathedraal | Wasruimte
-
Adres: Tractieweg 41i
3534 AP Utrecht
Nederland -
Tijd: 12.30 (inloop) tot 17.00, met een afsluitende borrel.