Webinars

Alles over customer en employee experience

Aankomende webinars

Excap organiseert regelmatig verdiepende, gratis,  webinars.
Meld je aan voor aankomende webinars of kijk vorige rustig terug.

  • Patient Journey Mapping Dinsdag 25 mei

    Tijdens het webinar op 25 mei om 16.00 uur staat de Patient Journey centraal. Ontdek hoe jouw organisatie de patiëntbeleving nog verder kan verbeteren. In 45 minuten nemen we je mee in de verschillende stappen en diverse praktijkvoorbeelden. Het webinar is geschikt voor iedereen binnen de (geestelijke) gezondsheidszorg.

    Meld je gratis aan
  • Succesformule voor medewerkersbeleving Datum volgt

    Hoe zorg je voor vitale en bevlogen medewerkers en collega's? Hoe ga je om met verzuim en verloop? Dit webinar is voor iedereen die zich richt op medewerkersonderzoek, of je je nou net begint, of als jaren met het onderwerp bezig bent binnen je management- of HR-positie.

  • Customer Journey: From Insight to Activate Datum volgt

    Hoe maak je een onuitwisbare indruk op je klanten? Dit webinar is het vervolg op het webinar "Optimaliseer de Customer Journey". Deze kijk je hieronder terug ter voorbereing.

Kijk afgelopen webinars terug

  • Optimaliseer de Customer Journey 30 minuten

    Hoe maak je in corona-tijd toch een onuitwisbare indruk op je klanten?
    Tijdens dit webinar behandelen we welke stappen je moet doorlopen om een geweldige klantervaring te realiseren en geven we tips hoe je dit concreet vertaalt naar jouw organisatie. 

    Kijk gratis terug
  • Succesformule voor medewerkersbeleving 30 minuten

    Hoe zorg je voor vitale en bevlogen medewerkers en collega's? Hoe ga je om met verzuim en verloop? Dit webinar is voor iedereen die zich richt op medewerkersonderzoek, of je je nou net begint, of als jaren met het onderwerp bezig bent binnen je management- of HR-positie.

    Kijk gratis terug
  • Employee Experience in de zorg 25 minuten

    Een webinar voor iedereen in de zorg die zich bezighoudt met medewerkersgeluk. Of het nou gaat om ziekteverzuim, verloop of het simpelweg willen nastreven van een betrokken afdeling: we nemen je mee  in alles van het uitvoeren van een goed medewerkers-tevredenheidsonderzoek tot dagelijkse tips.

    Kijk gratis terug