The making of… twee foto’s ter ondersteuning

21 juni 2020

Aflevering 6 van de tiendaagse serie

Een plaatje zegt meer dan 1.000 woorden. Vandaar dat ik het kort hou.

We zijn over de helft van de #10daagse. Stiekem denk ik al over een jaarlijkse 3- of 5-daagse om een jaar samen te vatten. Eén uitdaging; content verzamelen die ‘blog-waardig’ is. Maar als ik binnen Store Support om mijn heen kijk, en zie hoe knetterhard iedereen werkt om de lancering succesvol te laten verlopen, dan weet ik nu al dat we de komende tijd genoeg memorabele momenten zullen creëren.

Een nieuwe naam verdient een nieuwe huisstijl. Enkele dagen geleden was je als (hopelijk) fervent lezer van deze blogserie getuige van een making of…-filmpje van een foto (of modern gezegd: campagnebeeld), welke werd geschoten in de weidse velden van Noordpoolderzijl.

Vandaag neem ik u mee naar Het Forum in Groningen en het Groninger Museum. Beide indrukwekkend vanwege hun statuur, architectuur en iconische waarde. En derhalve zeer geschikt als shoot-spot. En natuurlijk was daar weer die roze X. Het grote object dat met dank aan mijn collega’s Laura en Twan per bakfiets werd getransporteerd. De letter die vanaf 25 juni een hoop duidelijk zal maken.

Twee foto’s die metaforisch laten zien dat: 1. ons bedrijf overzicht biedt en de beste Employee of Customer Journey uitstippelt, in een wirwar van mogelijkheden en 2: ondersteunt om je doel te bereiken, welke je zo graag wilt bereiken.

Fijne zondag verder, tot morgen!