Seminar: Geen verandering zonder beweging

12 maart 2020

Een uniek seminar, van het doorbreken van patronen tot het vieren van succes. Samen met je team.

  • Wil je de key drivers weten van persoonlijke groei, inclusief inspirerende voorbeelden?
  • Vind jij ook dat verandering klinkt als een verplichting, maar zie je wel de noodzaak om continu in beweging te zijn?
  • Wil jij je ontwikkelen als coach en leidinggevende?
  • Wil je weten hoe jij mensen binnen jouw organisatie in de gewenste beweging krijgt?
  • Wil je weten hoe je de geheimen van de filmwereld kunt toepassen binnen jouw bedrijf?
  • Wil je handvatten krijgen om in 2020 succesvol van start te gaan?

Kom dan naar ons seminar, op 12 maart in Pathé Arena te Amsterdam!

Excap is al jarenlang zowel onderzoekspartner als coach van vele organisaties. Of het nu gaat over uitdagende vraagstukken op het gebied van Customer Experience, tot het betrekken en laten groeien van teams… excap is trots op de groei en ontwikkeling die afgelopen jaren met vele klanten is gerealiseerd.

Programma & Sprekers

Arjen van Hijum (CEO excap) en Marliek Coppens (Managing Business Consultant) hebben op basis van vele jaren ervaring een interactieve presentatie ontwikkeld, waarin je in een uur wordt meegenomen in de wereld van coachend leiderschap, het écht leren kennen van je medewerkers en het realiseren van persoonlijke groei. Hun eigen onzekerheden, zwaktes en successen ontbreken hierbij niet. Vanuit de overtuiging dat ontwikkeling en verandering alleen maar gedijen bij kleine stapjes, zullen Arjen en Marliek met diverse (interactieve) voorbeelden aantonen waarom het eigenlijk heel logisch is dat we heel graag in beweging willen komen, maar er tegelijkertijd een beetje bang voor zijn.

Het programma wordt aangevuld met een inspirerende lezing van Marc Linssen. Als zeer ervaren scriptschrijver (o.a. van Endemol, en bekend van bijvoorbeeld de dramaserie over Johan Cruijff, het leven van Freddy Heineken of de prachtige afleveringen van ‘GTST’), weet Marc als geen ander over te brengen hoe jij de beste verhalenverteller kunt worden. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goed verhaal te hebben bij de boodschap die je over wilt brengen. Maar hij weet je ook te raken met voorbeelden, vragen en gedachtes die je op een positieve wijze stil laten staan bij je eigen rol en ontwikkeling. Want zonder goed verhaal komt niemand in beweging.

Programma & locatie: 

09:30  Inloop
10:00  Opening 
10:15  Start presentatie Marc Linssen; zonder goed verhaal komt niemand in beweging
11:15  Pauze
11:30  Start presentatie Arjen van Hijum & Marliek Coppens; geen verandering zonder beweging
12:30  Lunch

Het seminar vindt plaats op 12 maart in Pathé Arena te Amsterdam (Arena Boulevard 600, 1101 DS Amsterdam). In 2019 vond de eerste editie van dit seminar plaats, waarover we reeds een blog schreven. 

Dit event is vooral interessant voor managers die:

  • Zich continu willen ontwikkelen in hun coachende vaardigheden
  • Die één of meerdere mensen aansturen
  • Die graag een verhaal vertellen dat anderen inspireert
  • Die enthousiast worden van tevreden klanten en blije collega’s

De vorige editie was een enorm succes en werd door aanwezigen beoordeeld met een 9! Dit is wat deelnemers zeiden over het seminar:

“Goede tips om andere in beweging te krijgen door het eerst bij jezelf te zoeken. Kwetsbaar opstellen!”

Jessica Mulder, Mills Fashion Company

“Het is ontzettend boeiend verteld, met handvatten waar je mee aan de slag kan! Op een mooie locatie.”

Ivon Derksen, St. Anna Advies

“Het was erg leuk en prettig om te zien, dat iedere presentator/presentatrice mij wist te pakken en vast te houden. Ik verliet het gebouw met veel energie.”

Remco van Bussel, Scotch & Soda

Kortom, woon dit seminar bij en je zult ontdekken dat wij jou helpen om zowel succesvoller te worden op het gebied van persoonlijk leiderschap, Customer en Employee Experience. 

Podcast

Om alvast in de stemming te komen namen we een vierdelige podast op. Beluister hier nu deel 1

Kosten

De kosten van het seminar bedragen € 99. Leden van het Platform Klantgericht Ondernemen betalen € 79,-.  Lunch is bij de prijs inbegrepen. Meer weten over dit evenement? Neem dan contact op met Jan van der Weide via jan.vanderweide@excap.nl. Heb jij een vrijkaart ontvangen, voer dan hieronder bij de betaling jouw promotiecode in! 

FAQ

  • Wat is mystery guest onderzoek?

    Mystery guest onderzoek is een marktonderzoek waarbij mystery guests worden ingezet om klantreizen (Customer Journeys) te testen op kwaliteit, operationele efficiëntie, beleving, emoties en indruk. Dankzij deze objectieve resultaten, worden nieuwe inzichten verkregen om de juiste stappen te kunnen nemen in de optimalisatie van processen. Meer weten

  • Welke soorten mystery guest onderzoek bestaan er?

    Er is een heel breed scala aan onderzoeken. We kunnen ze het beste indelen in 3 overkoepelende categorieën: voor klanten, voor medewerkers en overige. Bij de laatste categorie gaat het eerder om kwaliteitsaudits, candidate experience en discriminatieonderzoek. Alle onderzoeken

  • Wordt mystery guest onderzoek ook voor online journeys ingezet?

    Absoluut. Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Online mystery shopping legt knelpunten van je website of webshop bloot, zodat je de online ervaring kunt verbeteren. De gehele buyer journey wordt gemeten. Tot en met het retourneren van de aankoop. Meer weten

  • Hoe gaan Customer Journeys en mystery guest onderzoek samen?

    Bij mystery guest onderzoek gaan we door alle stappen van de Customer Journey (klantreis). Bij elke stap meten we hoe deze stap bijdraagt aan een uitstekende klantervaring. Uniek aan onze methode is de ExperienceCapture, waarbij bewuste en onbewuste emoties worden vastgelegd voor elke stap.

  • Welke criteria bepalen de kostprijs van een goed mystery guest onderzoek?

    Elk onderzoek bestaat uit Project Management, Briefing, Uitvoering en Rapportage. Daarbij geldt dat de uitvoering de grootste kostenpost is. Deze post wordt beïnvloed door het aantal uit te voeren metingen, de complexiteit, de lengte van de opdracht en het profiel van de mystery shopper. Meer weten

  • Wat is de impact van mystery guest onderzoek op CX en EX?

    Dankzij de innovatieve rapportagetools en de frequentie van de metingen, verkrijg je inzicht in de resultaten. Vervolgens kun je actiegerichte conclusies formuleren. Jouw impact wordt: hogere klant- en medewerkerstevredenheid én een hogere omzet. Customer Experience

  • Kan ik de resultaten monitoren tijdens het mystery guest onderzoek?

    De resultaten worden samengebracht in een visueel en gebruiksvriendelijk dashboard. De resultaten en voortgang kunnen daardoor live gevolgd worden. Handig is dat je het dashboard op desktop, tablet of mobiel kunt raadplegen en dat je de rapporten kunt exporteren.

  • Hoe haal ik de juiste inzichten uit de vele data en databronnen?

    Veel bedrijven verzamelen steeds meer klantdata. Dit betreft zowel data vanuit eigen systemen als data vanuit externe (onderzoeks)partners. Excap kan helpen om deze verschillende databronnen aan elkaar te koppelen. Zo ontstaan overkoepelende inzichten om een finale impact te realiseren.

  • Welke voorbeelden uit de praktijk bestaan er?

    Wekelijks publiceren we nieuwe inzichten over Customer Experience en Employee Experience. We vinden het belangrijk dat we eigen expertise met ons netwerk kunnen delen. Ook laten we met plezier excap's ambassadeurs aan het woord: tevreden klanten bij wie we voor echte impact hebben gezorgd.

  • Verzorgt excap ook buiten de Benelux mystery guest onderzoek?

    Zeker! Dankzij ons uitgebreide netwerk van partners en jarenlange ervaring met internationale projecten voeren wij niet alleen mystery guest onderzoek uit in heel Europa (en daarbuiten), maar ook audits, customer journey onderzoek, consultancy en kwalitatief onderzoek. Meer weten

  • Hoe kan ik de medewerkersbeleving onderzoeken?

    Employee experience wordt gemeten binnen verschillende groepen medewerkers, waarbij verschillende afdelingen worden onderzocht. Zo'n onderzoek vindt doorgaans een keer per kwartaal plaats, maar gebeurt idealiter om de twee weken. Zo kan voortgang en beleid goed opgevolgd en onmiddellijk bijgestuurd worden. Meer weten

  • Kan ik ook mystery shopper worden?

    Dat kan! Iedereen vanaf 18 jaar kan mystery shopper worden bij excap. Doe de test om te zien of jij geschikt bent. Geslaagd? Dan mag jij jezelf mystery shopper noemen!

  • Waarom is de feedback van mystery shoppers betrouwbaar?

    Onze mystery shoppers krijgen voor aanvang van hun opdracht een uitgebreide briefing waardoor ze altijd goed voorbereid op pad gaan. Het aantal opdrachten per mystery shopper houden we beperkt om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen. Een interne controle doet de rest.

  • Wie zijn de mystery shoppers van excap en hoe groot is dit bestand?

    Ons bestand, dat ruim 5000 mystery shoppers telt, bestaat uit zeer verschillende mensen. Van jong tot oud, van make-upliefhebbers en klussers tot leerkrachten en ingenieurs.

  • Kan ik zelf een bijkomende vraag stellen?