Store Support, wat was je mooi
24 juni 2020
Vandaag aflevering 9 van de tiendaagse aftel-blogserie.
Terwijl ik mijn glas vul, voel ik een traan opkomen. Eéntje maar, gewoon omdat de traan wil laten weten dat dit niet zomaar een moment is. Afgelopen acht nachten schreef ik een blog in combinatie met cafeïne en verschenen de woorden haast vanzelf. Nu hef ik eerst het glas en hoop ik met woorden duidelijk te maken hoe lastig dit afscheid stiekem is. Na 16 jaar met heel veel lief en af en toe leed, durf ik te stellen dat Store Support een kindje van ons was.
Nooit eerder in de geschiedenis van Store Support zag ik zoveel oude foto’s de revue passeren, sprak ik zoveel over de herinneringen die zijn verzameld, niet eerder was er een week waarop er zoveel momenten van trots voorbij kwamen.
En toch wil ik niet dat deze blog het nawoord wordt of als een epiloog wordt gelezen. En het is ook geen dankwoord aan alle collega’s, klanten, ex-collega’s, familie, relaties… zelfs niet aan mijn compagnons. Want dat zou betekenen dat wíj ergens mee stoppen, dat we uit elkaar gaan. Terwijl de gemene deler juist is dat we gaan starten en hechter zijn dan ooit. Morgen gaan we starten met een nieuwe naam, die wordt geladen door onze toekomstplannen en ons huidige DNA.
Het enige dat stopt… is onze naam. En ik spreek mede namens Ewald en Ivo, én namens alle Supporters, als ik zeg dat dit raar, zwaar en een tikkeltje dubbel voelt. Des te meer reden om juist een woord van dank te richten aan Store Support. Twee woorden, één verhaal. Twee woorden, maar veel meer dan letters alleen.
Lief Store Support
Bedankt,
Lief Store Support
Bedankt,
Lief Store Support
Ik zal je missen. Wíj zullen je missen.
Wanneer morgen de nieuwe naam verschijnt, zullen we nog lang aan je blijven denken. En we zullen je trots maken. Met onze groei, innovatie, streken en enthousiasme. Zet je wekker, check morgen even de nieuwe naam. Je zult ‘m geweldig vinden ;-)
Store Support, wat was je mooi.
We houden van je
Arjen, Ewald, Ivo, Astrid, Arjen, Barbara, Bastiaan, Baukelina, Danny, Dylan, Ellen, Elly, Erik, Frank, Grace, Janne, Jill, Klasien, Laura, Lieke, Linda, Mark, Marliek, Michiel, Miranda, Monica, Renik, Rik, Roos, Samira, Shanna, Thomas, Tom, Twan, Tyra, Willem, Yves en Yvette
Mystery guest onderzoek is een marktonderzoek waarbij mystery guests worden ingezet om klantreizen (Customer Journeys) te testen op kwaliteit, operationele efficiëntie, beleving, emoties en indruk. Dankzij deze objectieve resultaten, worden nieuwe inzichten verkregen om de juiste stappen te kunnen nemen in de optimalisatie van processen. Meer weten
Er is een heel breed scala aan onderzoeken. We kunnen ze het beste indelen in 3 overkoepelende categorieën: voor klanten, voor medewerkers en overige. Bij de laatste categorie gaat het eerder om kwaliteitsaudits, candidate experience en discriminatieonderzoek. Alle onderzoeken
Absoluut. Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Online mystery shopping legt knelpunten van je website of webshop bloot, zodat je de online ervaring kunt verbeteren. De gehele buyer journey wordt gemeten. Tot en met het retourneren van de aankoop. Meer weten
Bij mystery guest onderzoek gaan we door alle stappen van de Customer Journey (klantreis). Bij elke stap meten we hoe deze stap bijdraagt aan een uitstekende klantervaring. Uniek aan onze methode is de ExperienceCapture, waarbij bewuste en onbewuste emoties worden vastgelegd voor elke stap.
Elk onderzoek bestaat uit Project Management, Briefing, Uitvoering en Rapportage. Daarbij geldt dat de uitvoering de grootste kostenpost is. Deze post wordt beïnvloed door het aantal uit te voeren metingen, de complexiteit, de lengte van de opdracht en het profiel van de mystery shopper. Meer weten
Dankzij de innovatieve rapportagetools en de frequentie van de metingen, verkrijg je inzicht in de resultaten. Vervolgens kun je actiegerichte conclusies formuleren. Jouw impact wordt: hogere klant- en medewerkerstevredenheid én een hogere omzet. Customer Experience
De resultaten worden samengebracht in een visueel en gebruiksvriendelijk dashboard. De resultaten en voortgang kunnen daardoor live gevolgd worden. Handig is dat je het dashboard op desktop, tablet of mobiel kunt raadplegen en dat je de rapporten kunt exporteren.
Veel bedrijven verzamelen steeds meer klantdata. Dit betreft zowel data vanuit eigen systemen als data vanuit externe (onderzoeks)partners. Excap kan helpen om deze verschillende databronnen aan elkaar te koppelen. Zo ontstaan overkoepelende inzichten om een finale impact te realiseren.
Maandelijks publiceren we nieuwe inzichten over Customer Experience en Employee Experience. We vinden het belangrijk dat we eigen expertise met ons netwerk kunnen delen. Ook laten we met plezier excap's ambassadeurs aan het woord: tevreden klanten bij wie we voor echte impact hebben gezorgd.
Zeker! Dankzij ons uitgebreide netwerk van partners en jarenlange ervaring met internationale projecten voeren wij niet alleen mystery guest onderzoek uit in heel Europa (en daarbuiten), maar ook audits, customer journey onderzoek, consultancy en kwalitatief onderzoek. Meer weten
Employee experience wordt gemeten binnen verschillende groepen medewerkers, waarbij verschillende afdelingen worden onderzocht. Zo'n onderzoek vindt doorgaans een keer per kwartaal plaats, maar gebeurt idealiter om de twee weken. Zo kan voortgang en beleid goed opgevolgd en onmiddellijk bijgestuurd worden. Meer weten
Dat kan! Iedereen vanaf 18 jaar kan mystery shopper worden bij excap. Doe de test om te zien of jij geschikt bent. Geslaagd? Dan mag jij jezelf mystery shopper noemen!
Onze mystery shoppers krijgen voor aanvang van hun opdracht een uitgebreide briefing waardoor ze altijd goed voorbereid op pad gaan. Het aantal opdrachten per mystery shopper houden we beperkt om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen. Een interne controle doet de rest.
Ons bestand, dat ruim 5000 mystery shoppers telt, bestaat uit zeer verschillende mensen. Van jong tot oud, van make-upliefhebbers en klussers tot leerkrachten en ingenieurs.
Natuurlijk. Stel je vraag via het contactformulier en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.