de beste klantbeleving bieden

Transavia

Downloaden case

Memorabele klantreizen neerzetten. Transavia doet het samen met excap. Transavia wil reizigers memorabele klantervaring bieden. Om dat te realiseren werd de hele klantreis in beeld gebracht. Via enquêtes, maar ook via mystery guests van excap.

Wat ervaren onze klanten wanneer ze met ons in contact staan? Dat is de vraag waar Transavia zich mee bezig houdt. Bij de beantwoording van deze vraag schoot excap te hulp. Met behulp van diverse meetmethoden verzamelde Transavia in samenwerking met excap een talloze hoeveelheid data. Maar pas als je echt weet wat het verband is tussen ervaringen op verschillende touchpoints in de klantreis en de score van de algehele klantbeleving, dan weet je aan welke knoppen je moet draaien om beleving te optimaliseren.

Over Transavia

Transavia is een Nederlandse luchtvaartmaatschappij. De maatschappij voert charter- en lijnvluchten uit, maakt onderdeel uit van de Air France-KLM-groep en gebruikt Schiphol, Eindhoven en Rotterdam als thuishavens. Transavia werkt dagelijks aan het bieden van het hoogst haalbare gemak tegen een zo laag mogelijke prijs.