Masterclass Customer Journey Mapping

8 oktober 2020

Customer Journey Mapping Masterclass: meer inspiratie, meer interactie!

Het coronavirus heeft grote impact gehad op de customer journeys zoals we ze kenden. Van de ene op de andere dag zijn customer journeys, touchpoints, processen en nog vele zaken veranderd. Dit dwingt ons allemaal om nog meer te focussen op wat klanten écht belangrijk vinden! Nu er ongetwijfeld al flink wat stappen zijn gezet om de Customer Journey voor de klant aan te passen is het tijd om dit in kaart te brengen, te evalueren en te optimaliseren.

Om je hierbij te helpen heeft excap haar ‘reeds bewezen’ masterclass, gemiddeld beoordeeld met een 8,6, in een nieuw jasje gestoken. Kleinschaliger en daardoor meer interactie met andere deelnemers. Bovendien bieden we deze keer nóg meer inspiratie!  We hebben namelijk een spreker te gast: Inspiratiemanager Gastvrijheid Frans Goenee van Goenee-inspirations. Frans werkt inmiddels al zo’n 30 jaar voor de Efteling als Inspiratiemanager Gastvrijheid.

Direct aanmelden? Dat kan via dit aanmeldformulier.

Waar en wanneer?
De masterclass vindt plaats op donderdag 8 oktober 2020 van 08.30u tot 13:30u in het DLC Restaurant te Amersfoort.

Wat mag je verwachten?
Tijdens de masterclass van excap krijg je inzicht in de klantreis vanuit het perspectief van de klant, tonen we concrete praktijkvoorbeelden omtrent Customer Experience en leer je de ExperienceCapture methodiek toe te passen in de praktijk. De ExperienceCapture methodiek is een door excap ontwikkelde methode waarbij je de emoties van je eigen klanten tijdens de gehele customer journey in kaart brengt en leert hoe daarop bij te sturen.

Wat kan jij leren van de Efteling in corona-tijd? Frans Goenee vertelt over zijn ervaringen

Frans Goenee neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de eerste ontwerper van de Efteling die het Sprookjesbos zijn kenmerkende sfeer gaf. Anton Pieck had als filosofie dat er na elke kromme bocht weer een kans lag om verwondering te veroorzaken. Niet voor niks heeft het Sprookjesbos in de Efteling vele kromme wegen die steeds weer leiden tot een ander sprookje. Achter elke bocht wacht weer een verrassing. Frans deelt vol passie zijn ervaringen, en geeft voorbeelden hoe je de essentie van deze “kromme wegen theorie” in een organisatie kan toepassen.

De volledig gefaciliteerde sessie wordt begeleid door Dylan Wienke en Michiel van Bruxvoort. Twee ervaren Business Consultants die zullen zorgen voor een leuke & inspirerende ochtend. Eén ding is zeker: na de sessie ga je naar huis met een rugzak aan nieuwe ideeën en handvatten hoe je die ideeën omzet naar acties!  

Het programma ziet er als volgt uit:

  • 9.00: Inloop
  • 9.30: Opening door excap
  • 9.40: Frans Goenee over de ‘kromme wegen’ van de Efteling (Goenee Inspirations)
  • 10.30: Pauze
  • 10.45:  Workshop excap (Dylan Wienke & Michiel van Bruxvoort)
  • 13.00 - 13.30: Lunch

Kosten voor het event bedragen € 299,- (kosten zijn inclusief lunch).

Deelnemers aan het woord

''Goede combinatie van inspiratie en hands-on aan de slag gaan, zodat je met tastbare ideeën de workshop verlaat.'' Iris Rabenberg Customer Excellence Specialist bij de Bijenkorf. 

''Een hele fijne masterclass! Door de leuke voorbeelden en praktische insteek super leerzaam! Je gaat aan het einde van de dag met concrete verbeterpunten naar huis." Annemarie Wolbers Communicatieadviseur bij de Rabobank.

Voor wie is dit interessant?
Voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en/of customer journey van hun klanten die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van de customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen sparren met andere professionals en dit willen doen op een inspirerende locatie.

Coronavirus: We vinden de gezondheid van jou en onze medewerkers belangrijk. Daarom houden we de richtlijnen van de overheid, het RIVM en de GGD aan. Mocht de masterclass onverhoopt toch niet door kunnen gaan, dan blijft je ticket geldig voor een volgende masterclass.

Let op: in de vernieuwde opzet van de masterclass hebben wij ervoor gekozen om minder deelnemers toe te laten dan voorheen (max 20). Op deze manier kunnen wij jou nog meer waarde meegeven tijdens de sessie. Bestel dus nu je kaartjes!

Meld je aan voor de Masterclass Customer Journey Mapping

Vul hieronder je gegevens in.