de verwachtingen van de klant overtreffen

Century Autogroep

Klantcase Century Autogroep

Het moet nog beter

Mystery shoppers van excap meten al jaren de klanttevredenheid bij Century Autogroep. De klantbeleving is mede daardoor best goed, maar vorig jaar heeft Century Autogroep besloten nog een stap verder te willen, het moet nog beter.

Excap voerde enkele meeloopdagen uit. Ze keken mee, luisterden hoe klanten live en telefonisch benaderd werden en zag hoe de vestigingen van Century fysiek passen in het klantbelevingsplaatje. De uitkomst was een presentatie met exacte cijfers. Hoe vaak gaat de telefoon gemiddeld over? Worden klanten altijd klantvriendelijk benaderd? Kunnen ze hun vragen kwijt? Het waren confronterende bijeenkomsten waarin duidelijk werd dat er nog voldoende is om aan te werken, en dat het allemaal nog veel beter kan. Benieuwd hoe het traject verliep? Download de case hieronder en lees er alles over. 

Klantcase Century Autogroep

Laat je gegevens achter en ontvang de uitgebreide klantcase