constant excellente service

InShared

Downloaden klantcase

InShared onderscheidt zich van de concurrentie door, wanneer er minder schade wordt geclaimd dan gemaakt, een jaarbeloning uit te keren aan haar klanten. Met slechts 35 mensen op de loonlijst, inclusief flexibele schil, werkt InShared elke dag hard aan het tevreden houden van haar 250.000 klanten. De uitdaging is om de reputatie in stand te houden door een constante excellente service te bieden.

Verder gaan dan alleen hoge waarderingscijfers

Het doel is om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Eerlijk, makkelijk en voordelig; dat zijn de sleutelbegrippen van InShared. De klant wil over het algemeen het liefst zoveel mogelijk zelf regelen, maar als dat niet lukt, dan staat InShared voor ze klaar.  Het tevreden houden van de klant is iets dat opgesloten ligt in het bedrijfsplan van de verzekeraar. Dat is waar de medewerkers van InShared elke dag voor gaan: de klanten zo goed mogelijk bedienen. InShared weet dat ze het goed doet. Klanten geven de service hoge waarderingscijfers, maar verder dan dat ging het meten van de klantbeleving niet. InShared zat op een berg data die in zeven jaar was opgehoopt. Maar hoe ontsluit je die data en waar stuur je op?

Dat is waar excap om de hoek komt. Het uiteindelijke doel: onderscheidend blijven in snelheid en klantgerichtheid.

Over InShared

‘’We all benefit’’. Het bedrijf is pas tien jaar oud, maar in die korte tijd lukte het InShared om een bekende verzekeraar te worden met een naam van fatsoen, eerlijkheid en vooruitstrevendheid.

InShared onderscheidt zich van de concurrentie door, wanneer er minder schade wordt geclaimd dan gemaakt, een jaarbeloning uit te keren aan haar klanten. Met slechts 35 mensen op de loonlijst, inclusief flexibele schil, werkt InShared elke dag hard aan het tevreden houden van haar 250.000 klanten. De uitdaging is om de reputatie in stand te houden door een constante excellente service te bieden.