mystery calling
Servicegericht, klantgericht en verkoopgericht
Telefonisch contact is vaak het eerste persoonlijke contact tussen een klant en organisatie. Deze eerste indruk is dan ook erg belangrijk in de journey. Mystery calling onderzoekt hoe servicegericht, klantgericht en verkoopgericht jouw medewerkers klanten te woord staan. Excap neemt als onderzoeksbureau alle factoren mee die van invloed zijn op de telefonische klantbeleving.
Mystery callers beoordelen welk gevoel zij aan het telefoongesprek overhouden.
Net zoals bij fysieke mystery visits, spelen bij telefonisch contact vele factoren een rol in de klantbeleving. Excap is als marktleider gespecialiseerd in de opzet van mystery calling onderzoek. We onderscheiden ons door een wetenschappelijk bewezen aanpak die zich richt op de emotie van de klant tijdens het gesprek. We hebben het mogelijk gemaakt om de Emotiecurve te meten tijdens (verschillende onderdelen van) een telefoongesprek.
Mystery calling onderzoek leidt tot heldere resultaten waarmee je een verbeterslag kunt maken op het gebied van telefonische klantenservice en verkoop. Onze onderzoeken leiden onder meer tot:
Een specifiek onderdeel van mystery calling is de bereikbaarheid. Excap heeft een tool voor organisaties die graag hun telefonische bereikbaarheid meten. Daarbij draait het vooral om de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang het duurt het voordat de telefoon wordt opgenomen? Krijgt de beller de juiste persoon aan de lijn? Deze tool is een objectieve graadmeter om de bereikbaarheid, wachttijden, doorverbinden en terugbelverzoeken te meten.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons