mystery e-mailing
Wetenschappelijk onderbouwd onderzoek
Wist je dat er in één op de drie e-mails een type-, stijl- of spelfout zit? Mystery e-mailing toont hoe snel en hoe goed e-mails van klanten door jouw bedrijf worden beantwoord. Excap voert wetenschappelijk onderbouwd onderzoek uit en helpt met het vertalen van inzichten naar concrete verbeteracties.
Een goede afhandeling van e-mails geeft een professionele uitstraling en draagt bij aan een positief beeld van jouw organisatie. Vaak zijn er nog genoeg verbeterpunten. Van de snelheid waarmee een e-mail wordt beantwoord tot het voorkomen van spelfouten en het inhoudelijk juist beantwoorden van klantvragen. Met onze adviesrapportages kunnen medewerkers direct aan de slag met het verbeteren van dit digitale contactmoment. Mystery e-mailing wordt door onze klanten vaak gecombineerd met andere vormen van mystery guest onderzoek.
Onze mystery e-mailers zijn jouw (potentiële) klanten en nemen per e-mail contact op. Hiermee worden diverse mogelijke verbeterpunten geanalyseerd:
Excap beantwoordt niet alleen de juiste vragen, maar we komen ook met heldere resultaten en rapportages. Zo kun je direct beginnen met het doorvoeren van verbeteringen binnen jouw organisatie. Als full-service bureau bieden we niet alleen onderzoek aan, maar helpen we onze klanten ook met de implementatie. Dit doen we door de verbeterpunten uit het onderzoek te presenteren aan medewerkers of in workshop vorm direct om te zetten naar beleidsplannen en concrete acties.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons
Lees in onze white paper hoe je tot een excellente online customer journey komt middels online mystery shopping onderzoek. Download de white paper gratis!