Download white paper online customer journey

Neem contact op

Download white paper

Onder druk wordt alles digitaal: de één kon al niet zonder het online bestellen van boodschappen of kleding, de ander wilde er nog lang niet aan. Sinds de corona crisis heeft online shopping een boost gekregen. Onderzoeksbureau GfK zag sinds de corona uitbraak een omzetstijging van meer dan 60% ten opzichte van vergelijkbare weken een jaar geleden als het gaat om de online consumentenbestedingen in de non-food sector. Deze enorme stijging leidt ertoe dat consumenten zich meer online oriënteren, online winkelen en meer online vragen stellen via chat en of email. Dit veranderende consumentengedrag heeft impact op de traditionele customer journeys zoals we deze kenden. Immers door toenemende online shopping, worden er belangrijke touchpoints aan de customer journey toegevoegd. Iedere organisatie ontwikkelt met de snelheid van het licht online customer journeys. Vul onderstaand formulier in en lees in de white paper inzichten over het inzetten van online mystery shopping-onderzoek voor het verbeteren van de online customer journey.

Download whitepaper online customer journey

Laat je gegevens achter en ontvang de white paper online customer journey