Gratis whitepaper: De relatie tussen EX en CX

Neem contact op

Download whitepaper

Hoe staat employee experience in verhouding tot customer experience? En in welke mate beïnvloedt deze relatie omzet, conversie, verloop en verzuim? Lees in dit whitepaper alles over de wijze waarop excap hier invulling aan geeft, zowel qua onderzoek als advies.

Waarom focussen op zowel CX als EX?

Werken aan Customer Experience en Employee Experience gaat niet alleen over het meten. Het gaat vooral om het vinden van relevante inzichten. Inzichten die gericht zijn op het vinden van de relatie tussen EX/CX op financiële performance of de relatie met loyaliteit. Bijvoorbeeld over behoud van klanten of het binden van medewerkers. Maar het hart van het onderzoeksgebied ligt in het midden; de relaties tussen EX en CX


Wat vind je in dit whitepaper?

  • Wetenschappelijk onderbouwde uitleg over de samenwerking tussen medewerkersbeleving en klantbeleving
  • Verschillende modellen van onze methodiek
  • Een overzicht van noodzakelijke tools en werkvormen
  • Praktijkvoorbeelden waaronder Holland Casino en Heuver

 

Ontvang de link naar het gratis whitepaper: De relatie tussen EX en CX

Vul hieronder je gegevens in.


Alvast veel leesplezier!

De gegevens die je hebt ingevuld zullen wij enkel en alleen gebruiken om je, net als onze andere relaties, te informeren over onze relevante inzichten, nuttige oplossingen en inspirerende events. Vanzelfsprekend bestaat er altijd een optie om je hiervoor af te melden.