Is jouw organisatie opzoek naar een online workshop om de perfecte klantbeleving in kaart te brengen? Of heb je jouw klantreis reeds in kaart gebracht en wil je de betrokkenheid en kennis onder medewerkers vergroten?
Regelmatig organiseert excap workshops (ook wel masterclasses) rondom Customer Journey Mapping, die afgestemd zijn op klantbeleving tijdens en na de coronaperiode. Onze workshops worden gemiddeld beoordeeld met een 8,6. Ze zijn digitaal, kleinschalig en daardoor met veel interactie met andere deelnemers.
Onze workshops zijn geschikt voor marketeers, managers en customer experience specialisten die hun organisatie klantgerichter willen maken en hier inspiratie en praktische tips voor willen. De workshop is gebaseerd op de wetenschappelijk onderbouwde ExperienceCapture methode, die is ontwikkeld door excap. De workshops zijn tegelijkertijd praktijkgericht en interactief van aard.
Wat behandelen we tijdens de workshop?
De workshop stemmen we af op de doelen van jouw organisatie. Centraal staat daarbij altijd klantgerichte communicatie, de drivers van klantgedrag en het trainen van het mappen van de customer journey. Vragen die langskomen zijn:
- Hoe breng ik de klantreis overzichtelijk en visueel in kaart?
- Welke tools kan ik inzetten om de emoties van de klant te achterhalen?
- Welke touchpoints in mijn klantreis geven aanleiding voor verbeteringen?
- Hoe verhoog je de bewustwording van klantbeleving bij je medewerkers of collega’s?
- Wat kunnen we leren van andere organisaties (praktijkvoorbeelden)?
- Hoe implementeer ik verbeterpunten binnen mijn organisatie?
Voor wie is de workshop geschikt?
De workshops worden gegeven aan kleine tot middelgrote teams en afdelingen van organisaties.
Onze workshops customer experience zijn zowel geschikt voor ervaren managers, marketing specialisten, customer experience medewerkers en organisatiedeskundigen - die dagelijks bezig zijn met klantbeleving – als voor organisaties waarbij customer experience zich nog in een minder gevorderd stadium begeeft.
We passen de workshop altijd aan aan de kennis en ervaring van de deelnemers en aan het soort organisatie. Excap specialiseert zich in klantcommunicatie in de breedste zin van het woord. Of het nu gaat om winkelend publiek, donateurs, patiënten, eenmalige klanten of bezoekers.
Wie gingen je voor?
Diverse soorten organisaties gingen je voor. Zo heeft excap een zestal interactieve workshops verzorgd over de ultieme klantbeleving aan medewerkers van de Rabobank, sloeg het de handen ineen met managers van reisorganisatie TUI en verzorgde het workshops voor Holland Casino, om meer betrokkenheid bij hun customer experience-inzichten te creëren onder medewerkers.
Welke theorieën en methodes worden er behandeld?
Onze workshops zijn wetenschappelijk onderbouwd en worden gegeven door ervaren consultants. Daarbij maken we gebruik voor de door excap ontwikkelde ExperienceCapture methode. Op zoek naar nog meer informatie om je alvast over in te lezen? Bekijk dan ook eens de Emotiecurve en de Emotiematrix. Twee methodes die terugkomen tijdens de workshops.
Wat zeggen onze klanten?
''Goede combinatie van inspiratie en hands-on aan de slag gaan, zodat je met tastbare ideeën de workshop verlaat.'' Iris Rabenberg Customer Excellence Specialist bij de Bijenkorf.
''Een hele fijne masterclass! Door de leuke voorbeelden en praktische insteek super leerzaam! Je gaat aan het einde van de dag met concrete verbeterpunten naar huis." Annemarie Wolbers Communicatieadviseur bij de Rabobank.
Wat zijn de kosten voor een workshop?
Onze reguliere events kosten gemiddeld € 299,- per persoon, maar de kosten kunnen verschillen per event en zijn afhankelijk van de wensen van jouw organisatie.
Waar vind ik het huidige aanbod van events?
Onze aankomende masterclass vind je hier. Zit er niets voor jou bij? We kunnen altijd een workshop op maat creëren voor jouw organisatie.