Kwaliteit e-mails
15 juli 2009
De kwaliteit van e-mails laat vaak te wensen over. 46% van de verzonden e-mails voldoet niet aan de gestelde richtlijnen.
Email is een snelle manier van communiceren waarbij een grote mate van standaardisatie mogelijk is. Door een sterke mate van maatschappelijke digitalisering wordt communicatie per email steeds belangrijker en dient dit, net zoals communicatie in persoon en via de telefoon, op klantgerichte wijze plaats te vinden. Belangrijk is dat de klant mailing als een betrouwbaar en prettig communicatiekanaal ervaart.
Uit onderzoek blijkt dat veel van de e-mails die worden verzonden niet aan de gestelde richtlijnen voldoen. Dit betreffen de richtlijnen die excap met haar opdrachtgever afspreekt. Vandaar hierbij een aantal suggesties voor het opstellen van een correcte email.
Wilt u meten of de e-mails van uw organisatie aan de richtlijnen voldoen en hoe klantvriendelijk uw medewerkers e-maillen? Neem dan contact op met excap.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons