de verwachtingen van de klant overtreffen

Century Autogroep

Downloaden klantcase

Klantbeleving. Bij Century Autogroep hoef je niet uit te leggen wat dat betekent. Directeur Erik Meems zet er uit zichzelf al stevig op in. Het Gronings/Drentse autobedrijf gebruikt excap om nog een stap verder te gaan. Het geheel eigen concept, waarin de beleving van de klant centraal staat, ligt aan de basis van dat succes.

De relatie tussen Century Autogroep en excap is een langlopende. Mystery shoppers meten er al jaren de klanttevredenheid. Maar Century wilde verder gaan dan enkel inzicht vergaren. Hoe? Door al die expertise over het bedrijf die excap door de jaren heen verzamelde om te zetten in concrete actieplannen. Door dieper op de zaken in te gaan, door te coachen, door te adviseren, door mee te denken, door stap voor stap het klantproces te analyseren en te verbeteren.

Over Century Autogroep

Century Autogroep is sinds 1932 uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met bijna 400 medewerkers verspreid over 18 vestigingen in Groningen en Drenthe. Met dealerschappen met onder andere Audi en Volkswagen Bedrijfswagens, een eigen hypermoderne wasstraat en een verhuur-, lease-, en schadetak biedt Century de particuliere en zakelijke rijder een totaaloplossing op het gebied van mobiliteitswensen.