tevredenheid & succes van studenten verhogen

Hanzehogeschool

Downloaden klantcase

Een student journey omzetten in daden samen met excap. Met als doel om de tevredenheid en het succes van de studenten te verhogen.

Eigenlijk is het heel logisch. Dat je als hogeschool ook je eigen studenten en je eigen opleiding eens onder de loep neemt. Toch is wat het Instituut voor Marketing Management de afgelopen jaren samen met excap op touw zette UNIEK. Ze zetten het marketinginstrument customer journey in om te ontdekken waar studenten tegenaan lopen tijdens hun opleiding. Deze student journey bracht veel inzicht die nu wordt omgezet in actie om het curriculum aan te passen en de begeleiding van de studenten verder te optimaliseren. Met als doel tevreden en succesvolle studenten.

Over Hanzehogeschool

 

De Hanzehogeschool Groningen is de oudste multisectorale hogeschool van Nederland en de grootste hogeschool in het Noorden. Studenten, docenten, onderzoekers en professionals uit het werkveld werken samen aan innovaties voor de beroepspraktijk en aan het oplossen van vraagstukken uit de samenleving. Op de Hanzehogeschool leer je over de grenzen van je eigen vakgebied en omgeving kijken.

Ben je benieuwd naar de inhoud van dit verbetertraject? Vul dan onderstaand formulier in en ontvang direct de uitgebreide klantcase.