hoe Jaguar land veroverde in de moderne markt

Jaguar Land Rover

Downloaden klantcase

Jaguar Land Rover heeft de ambitie de komende jaren fors te groeien. Om daadwerkelijk groei te realiseren is het bieden van een ultieme showroombeleving aan potentiële klanten doorslaggevend. Om Jaguar Land Rover hierbij te helpen is excap begin 2014 gestart met het uitvoeren van een mystery guest-onderzoek bestaande uit mystery shopping, mystery e-mailing en leadopvolging.

Experiences for a lifetime

"Creating experiences that customers love for life" is hetgeen waar Jaguar Land Rover voor staat, een mooi uitgangspunt wanneer je het over een goede customer experience hebt. Middels een mystery shopping traject brachten ze samen de huidige experience van Jaguar Land Rover in kaart. 

Tijdens het onderzoek worden de prestaties van de dealers op het gebied van klantbeleving in kaart gebracht aan de hand van mystery shops. Daarnaast bestaat het onderzoek uit de onderdelen mystery e-mailing en leadopvolging. Alle dealers in Nederland, België en Luxemburg worden bij het onderzoek betrokken.

Over Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover brengt twee zeer prestigieuze Britse automerken samen: Jaguar, fabrikant van ’s werelds meest luxe sportwagens, en Land Rover, ’s werelds grootste fabrikant van premium all-wheel drive voertuigen. Het hart van beide premiummerken ligt in het Verenigd Koninkrijk. Elke Jaguar en elke Land Rover wordt in Groot-Brittannië ontwikkeld en ontworpen.