klanten zijn het uitgangspunt

Vivat

Downloaden klantcase

De klantbeleving verovert razendsnel een plek in het hart van Vivat. Ze zitten in een ommezwaai naar een organisatie die de klant op een voetstuk plaatst. En excap werkt daar aan mee.

Dat noemen ze Customer Centricity bij Vivat. Niet dat klanten voorheen niet belangrijk waren, maar de focus lag vooral op efficiënte bedrijfsvoering, op goede contacten met intermediairs die uiteindelijk in contact staan met de klanten. Maar nu staat de klant voorop. Samen met excap is uitgezocht welke customer journeys Vivat eigenlijk allemaal heeft.

We zijn een intensieve samenwerking aangegaan, die heeft geleid tot een breed programma om klantreizen te ontwikkelen. Samen met excap zijn we allereerst gaan uitzoeken welke customer journeys Vivat eigenlijk allemaal heeft. Tegelijkertijd werkten we met excap aan de ideale klantreis.

Over Vivat

Vivat is het trotse moederbedrijf van verzekeringsmerken Zwitserleven en Reaal en vermogensbeheer ACTIAM. Daarnaast is Vivat trots moederbedrijf van kleinere verzekeringsmerken als nowGo, Route Mobiel en Reaal Dier & Zorg.