de ultieme klantbeleving

VodafoneZiggo

Downloaden klantcase

Klantbeleving is iets waar we bij VodafoneZiggo al jaren hard aan werken. En het is de reden waarom VodafoneZiggo destijds excap vroeg mee te denken en een bijdrage te leveren. Mystery callers benaderen sindsdien de agents op de callcenters regelmatig.

‘We care for our customers’ staat niet te missen op de muur van het pand van VodafoneZiggo in Amsterdam. Het is een credo dat in het hoofd van de medewerkers van het bedrijf moet zitten.

Dat is niet makkelijk in een organisatie waar meer dan 500 mensen werken op diverse callcenters, zowel intern als extern. VodafoneZiggo gaat niet alleen voor tevreden klanten. Verwachtingen van klanten moeten overtroffen worden. Excap levert een bijdrage door inzicht te verschaffen in klantbeleving door mystery calling-onderzoek. Zo is er aan de hand van onderzoek de laatste jaren veel waardevolle informatie verzameld.

Over VodafoneZiggo

VodafoneZiggo is Nederlandse aanbieder van kabeltelevisie, internet en mobiele telefonie. VodafoneZiggo is in 2017 onstaan als fusie tussen de Nederlandse activiteiten van Liberty Global en Vodafone. 

Plezier en vooruitgang met elke verbinding. Dat is waar het bij VodafoneZiggo om draait. Het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen, bouwen aan het netwerk van de toekomst. Door het inzetten van de kracht van technologie een sterkere samenleving.