mystery shopping met directe feedback

Mystery shopper maakt zichzelf direct bekend

Neem contact op

Bij deze vorm van mystery shopping onderzoek maakt de mystery shopper zichzelf direct bekend bij de medewerker. De mystery shopper geeft na zijn bezoek feedback over de manier waarop hij of zij is geholpen. Zo krijg je op het moment zelf informatie over de klantbeleving en kun je het ijzer smeden als het heet is.

Feedbackgesprek met medewerkers

Welke indruk maken jouw medewerkers op klanten? Met feedback mystery shopping kom je dit direct te weten. De mystery shopper voert een reguliere mystery shop uit in jouw vestiging. Daarna maakt hij zich bekend bij de manager en/of de medewerker en volgt een feedbackgesprek waarbij de rapportage wordt besproken. De knelpunten worden zo razendsnel blootgelegd, waardoor je direct actie kan ondernemen.

Direct resultaat door mystery shopping met feedback

Deze vorm van onderzoek naar de klantbeleving lijkt veel op reguliere mystery shopping. Het grootste verschil zit in het moment waarop de manager of medewerker coaching ontvangt. Excap zet hiervoor een speciaal geselecteerde en opgeleide poule mystery shoppers in. Mystery shoppers van excap zijn als geen ander in staat om medewerkers te coachen en te laten groeien. Dit levert diverse voordelen op:

  • Directe terugkoppeling aan de medewerker
  • Meer begrip voor de mening van de klant
  • Uitgevoerd door mystery shoppers met ervaring met feedbackgesprekken

Waarom excap?

Excap heeft de afgelopen 15 jaar naam gemaakt als marktleider op het gebied van mystery shopping onderzoek. Door de samenwerking met onze geïnstrueerde mystery shoppers – die zich verspreid bevinden over het hele land  –  kun je rekenen op een resultaat waar jouw organisatie echt wat aan heeft. Verwacht een helder antwoord op alle vragen omtrent klantbeleving, waardoor je snel aan de slag kunt met het doorvoeren van verbeteringen.