de waarderingscijfers flink omhoog

Rabobank

Downloaden klantcase

Rabobank maakt een mooie beweging, in de richting van een betere klantbeleving. Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland en Rabobank Stad en Midden Groningen zagen hun waarderingscijfers flink omhooggaan, na een samenwerking met excap.

Excap is preffered supplier van Rabobank en samen zetten we vol in op klantbeleving. De resultaten geven de bank richting als het gaat om optimalisatie van customer experience.

Naast essentiele inzichten in klantbeleving en klanttevredenheid zorgde de continuïteit van het onderzoek ervoor dat trends en ontwikkelingen duidelijk zichtbaar zijn per medewerker en vestiging. Daarnaast laten resultaten van de onderzoeken stijgende scores zien: een teken dat de klant steeds meer centraal staat binnen de organisatie. De inzichten en verbeteringen voortkomend uit het onderzoek zijn inmiddels doorgevoerd bij meerdere vestigingen van de Rabobank. We schreven samen met Rabobank een verbetercase over de samenwerking.

Hieronder een overzicht van onze samenwerking:

Over Rabobank

De Rabobank is met zijn 802 vestigingen een van de grootste financiële dienstverlener in Nederland. De Rabobank draagt bij aan het oplossen van maatschappelijke problemen in de samenleving. Ze leveren diensten op het gebied van retailbanking, wholesalebanking, private banking, leasing en vastgoed. Met 7,3 miljoen Nederlandse klanten streven ze voor een bijdrage aan het welzijn en de welvaart van Nederland, door het versterken van de klant en zijn omgeving.