Jeff Mulder

maak kennis met onze organisatie en captains

Jeff Mulder

Jeff helpt klant- en service gerichte organisaties om met (big)data analyses kennis over de beleving van medewerkers, de klantbeleving en organisatieresultaten aan elkaar te koppelen. Hij ontwikkelde de EXI methode en houdt zich bezig met het opzetten van valide employee experience onderzoeken en het bouwen van SmartData modellen.

Wat kan Jeff voor je betekenen?

Data verzamelen moet nooit een doel op zich worden. Jeff helpt je om op de juiste manier de beleving van mensen binnen en buiten de organisatie, oftewel medewerkers en klanten, te meten. Zodanig dat de belasting voor medewerkers minimaal is, maar de waarde voor de organisatie maximaal. Aanvullend kan hij helpen om technieken zoals Predictive Modelling, Structural Equation Modelling en Machine Learning zodanig in te zetten dat bergen aan data over medewerkers, klanten en bedrijfsresultaten worden omgezet naar inzichten. Zodat zijn collega’s binnen excap die inzichten kunnen gebruiken om gericht impact te realiseren.

Achtergrond Jeff

Een mateloze interesse in de interactie tussen medewerkers, klanten en de organisatie resulteerden in een paar studies. Jeff heeft een achtergrond als bedrijfskundige (Vrije Universiteit), bedrijfsonderzoeker (Amsterdam Business Research Institute) en Data Scientist (Erasmus Universiteit).

Hij is eigenaar van insinto en mede-eigenaar van PEBex en heeft in de afgelopen 10 jaar projecten gedaan in uiteenlopende industrieën waaronder retail, hospitality, banking, airlines, private equity, insurance, telecom en entertainment.

Waar Jeff enthousiast van wordt:

  • Christine
  • Fotografie en Reizen
  • Fitness, Roeien en Golf
  • Disney
  • Uitgebreid koken voor en wijn
    drinken met familie en vrienden