From insight to impact

Excap (voorheen bekend als Store Support) is hét onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van customer experience en employee experience. Als marktleider zetten wij ons al 15 jaar iedere dag in voor gelukkigere medewerkers en meer tevreden klanten.

neem contact op
  • insight

    Excap verzorgt evidence based onderzoek op basis waarvan je beslissingen kunt nemen. Niet voor niets zijn we marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest onderzoek.

    We combineren data met gevoel om waardevolle inzichten te geven over het verbeteren van klantbeleving en medewerkersbeleving. Ons onderzoek onderscheidt zich door de focus op de daadwerkelijke ervaring, zonder daarbij jouw gewenste organisatiedoelstellingen uit het oog te verliezen.

    Bekijk direct ons klantenonderzoek, medewerkersonderzoek of mystery guest onderzoek.

    research
  • activate

    We activeren medewerkers en brengen jouw organisatie in beweging. Met lef, visie en bravoure. We geven advies, kijken vooruit en werken toe naar resultaat. Dit vanuit onze 15-jaar lange ervaring en met een gezonde portie enthousiasme. Samen maken we de reis waarin service centraal staat, de klant de basis vormt en medewerkers hun meest waardevolle werk realiseren.

    Activatie is hét onderdeel waar onze consultants van grote waarde zijn, door middel van onder meer journey management, workshops en opleidingen en verandermanagement trajecten.

     

    consultancy
  • impact

    We werken samen met onze klanten aan het aantoonbaar verbeteren van klantbeleving en medewerkersbeleving. Met veel toewijding en aandacht helpen we je bij het behalen van het doel dat we samen hebben bepaald. Je ziet impact bijvoorbeeld terug in een groei in sales, een daling in verloop en verzuim, een stijging van je Employee Experience Index (EXI) of van de Customer Experience Index (CXI).

    Lees in onze cases hoe wij bij onze klanten (o.a. KLM, Kwantum, Rabobank, ROC van Amsterdam, Sanquin en NS) een aantoonbaar en duurzaam effect hebben gerealiseerd.

    klantcases

diensten

  • Mystery guest onderzoek

    Excap is marktleider op het gebied van mystery guest onderzoek, met een kwalitatief hoogwaardig bestand van 2.500 mystery shoppers verspreid over heel Nederland. Hierdoor zijn wij in staat om de juiste doelgroep in te zetten en betrouwbaar onderzoek te doen.

  • Customer journey mapping

    Verkrijg inzicht in de touchpoints die klanten ervaren tijdens hun klantenreis door je organisatie. En achterhaal welke momenten in de customer journey écht impact hebben op de klantervaring.

  • Online mystery shopping

    Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Excap legt middels online mystery shopping de knelpunten van jouw website of webshop bloot, zodat je de online ervaring van klanten kunt verbeteren.

  • Journey management

    Excap helpt jouw organisatie bij het vormgeven van een experience strategie waarin jouw klant de basis vormt en jouw medewerkers hun meest waardevolle werk realiseren. Om zo een geweldige klant- en/of medewerkersbeleving neer te zetten, die gedragen wordt door iedereen binnen je organisatie.

  • Verandermanagement

    Excap hanteert een uniek verandermodel. Hierin worden zes stappen doorlopen waarmee we organisaties helpen te analyseren welke randvoorwaarden meer aandacht verdienen om mensen in beweging te krijgen.